Santykių su klientais valdymo sistema (Axelor CRM)
Axelor CRM yra atvirojo kodo CRM sistema integruota į Axelor ERP ir skirta valdyti bei analizuoti visą santykių su klientais gyvavimo ciklą. Sistema padeda vartotojams pritraukti klientus ir optimizuoti paieškos procesus, sekti galimybes, automatizuoti rinkodaros kampanijas, centralizuoti duomenis ir valdyti visus verslo santykius vienoje sistemoje.
Santykių su klientas valdymo sistema sukurta taip, kad būtų lanksti, prisitaikanti prie vartotojo poreikių. Naudojant Axelor CRM patogu ir efektyvu sekti visus santykius su klientais, sistema taip pat gali pateikti išsamią informaciją apie asmeninę klientų informaciją, pirkimo istoriją ir pirkimo nuostatas.
Pagrindinės Axelor CRM savybės:
- detali pardavimų ciklo analizė
- patogus kainininkų generavimas
- pardavimo proceso valdymas
- automatizuotos pardavimo ataskaitos
- darbo eigos automatizavimas
- galimybė sekti ir analizuoti potencialių klientų duomenis vienoje vietoje
- skambučių, susitikimų ir užduočių vykdymas tiesiai iš CRM, sinchronizacija su išoriniais kalendoriais („Gmail“ ar „Outlook“)
- rinkodaros kampanijos valdymas: tiksliai nukreipkite savo esamus klientus ir potencialius klientus pagal savo poreikius ir suplanuokite rinkodaros, el. pašto kampanijas
- Axelor CRM duomenis galite pasiekti bet kuriuo metu ir iš bet kurios vietos, naudojant kompiuterį, planšetę ar išmanųjį telefoną