Skip to main content

Naudotojų skaičius: 100-

ADAMPOLIS, UAB

ADAMPOLIS – viena didžiausių komercinio transporto prekybos bendrovių Lietuvoje, įgaliotasis MAN Truck & Bus AG importuotojas šalyje.

Įmonės veiklos automatizavimui pasirinkome būtent „1C:Prekybos valdymas“, nes nedaugelis gali pasiūlyti vientisą sistemą, apimančią visus mums svarbius modulius. Be kitų automatizuotų vietų, atskirai verta paminėti sandėlio valdymo sprendimą. Vien efektyvesni inventorizacijos procesai generuoja pakankamą naudą, kad sprendimą laikytume atsipirkusiu.

UAB “Adampolis” IT projektų vadovas Giedrius Gelažnikas

KRINONA, UAB

ĮDIEGIMO ISTORIJA

Vis didėjantys prekių srautai, augantis asortimentas ir ribota sandėliavimo erdvė, vedė prie didesnio chaoso. Dėl prekių išsibarstymo sunku buvo greitai atsakyti ar konkrečios prekės kiekis sandėlyje yra toks pat, koks matomas programoje. Prekių atrinkimas užsakymams užtrukdavo ilgiau nei norėjosi ir reikalavo ekspertinių sandėlininko žinių.
Klientas jau buvo nusprendęs perkelti prekes į ženkliai erdvesnį sandėlį, tačiau svarstė kaip darbą sandėlyje padaryti efektyvesniu.

Kartu su Klientu nusprendėme, kad didesniame sandėlyje, dėl augančio asortimento ir operacijų skaičiaus, reikia įdiegti  “1C:Prekybos valdymas 8” išplėstinį sandėlio valdymo modulį (ISVM).
Visi sandėlio stelažai, lentynos ir celės buvo sužymėti tiek fiziškai, tiek programoje (suteikti adresai). Prekės buvo efektyviai išdėstytos pagal jų turinį, paklausą ir kt. Sandėlininkams buvo išdalinti nauji darbo įrankiai – duomenų kaupikliai.
Naudojant ISVM sandėlio operatoriai užduotis sandėlininkams siunčia automatiškai į jų duomenų kaupiklius, o sandėlininkai užduotis atlieka sufleruojami kaupiklių, t. y. kaupiklyje jau pažymėta kokią prekę, kiek vienetų, iš kur paimti ir kur padėti.

Prekių perkėlimas į erdvesnį sandėlį ir “1C:Prekybos valdymas 8” išplėstinio sandėlio valdymo modulio įdiegimas leidžia dar labiau plėsti prekių asortimentą, greičiau atlikti sandėlio operacijas, neabejotinai pasitikėti prekių likučiais programoje ir nereikalauja sandėlininkų-ekspertų.

Įdiegus adresinę sandėlio apskaitą centriniame sandėlyje, išsisprendė problemos su likučių tikslumu. Kaupiklių, kurie sujungti su sistema bevieliu ryšiu, pagalba prekės atrenkamos bei padedamos tiksliai ir sparčiai.

UAB “Krinona” direktoriaus pavaduotojas Renaldas Pleškys

GINESTRA, UAB

Esame “Varžtų pasaulis” – tai didmeninės ir mažmeninės prekybos tinklas, jungiantis 13 parduotuvių ir urmo sandėlius, o mūsų specializacija – tvirtinimo elementai ir metalo gaminiai.

ĮDIEGIMO ISTORIJA

Naudojant senąją sistemą, Klientas susidūrė su neišprendžiamomis našumo problemomis, kuomet net ir pastačius galingus serverius, tiek kasdienių, tiek srautinių operacijų atlikimas užtrukdavo nepatogiai ilgai. Be to, sena sistema neturėjo tinkamų technologinių priemonių Klientui savarankiškai atlikti norimus funkcionalumo papildymus. Įmonei planuojant dar labiau plėstis ir didinti darbo vietų skaičių bei dirbti   kuo efektyviau, t. y. kad sistema greitai prisitaikytų prie kintančių ir augančių poreikių, tai reiškė neabejotiną poreikį atsinaujinti.

Klientas potencialių naujosios sistemos tiekėjų paprašė atlikti realius našumo bandymus. Bandant “1C:Prekybos valdymas 8” našumą, į bandomąją duomenų bazę buvo importuota dešimtys tūkstančių prekių kortelių, sugeneruoti tūkstančiai pajamavimo ir realizavimo dokumentų ir stebima kaip greitai sistema atlieka operacijas. Taip pat Kliento IT skyriui parodyta ir išaiškinta, kaip naudojant specialų konfigūravimo įrankį, vadinamą Konfigūratoriumi, Klientas savarankiškai gali kurti tiek primityvias spausdinimo formas ar ataskaitas, tiek naujus ir sudėtingus modulius. Tiek bandymų rezultatai, tiek technologinės galimybės lėmė tai, kad Klientas pasirinko “1C:Prekybos valdymas 8” sistemą.

Šiuo metu jau šešeri metai kaip Klientas sėkmingai dirba su sistema. Technologinė platforma “1C:Organizacija 8” ir konfigūracija “1C:Prekybos valdymas 8” puikiai susitvarko su duomenų srautais ir apkrovomis, todėl naudotojai nejaučia jokio stabdymo ir dirba efektyviau. Išnaudojant konfigūravimo galimybes, Klientas savarankiškai susikūrė begalę specifinių ataskaitų, apdorojimo procedūrų ir net ištisus modulius, tokius kaip: tarnybinių pranešimų valdymas, lojalumas – „Kliento pinigai“ ir kt.